donderdag 27 oktober 2011

Kritiek geven mag


  • Dit is een copy past van mijn hyves:

    Laatst kreeg ik kritiek van een dame die de verkoopcijfers van mijn boeken wilde weten want tenslotte schrijf ik over boekmarketing. Ze liet doorschemeren dat als ik geen bestseller geschreven heb, ik dan eigenlijk geen tips kan geven over hoe je een bestsellerstatus kan halen.

    Ik heb nooit ergens beweerd dat ik een megabestseller geschreven heb. Ik doe echter wel aan boekmarketing (alhoewel ik zelf lang niet alles doe wat ik adviseer, but who cares) en daarom schrijf ik erover. It just fascinates me! 
  • Er zijn voetbalcoaches die nooit een wk of ek gewonnen hebben maar moeten ze het dan nalaten om een nationaal elftal te trainen? Of die voetbalcommentatoren die zelf ook nooit iets van betekenis gewonnen heben. Lijkt me ook van niet. 
    Sietske Groenhart

    En al die schrijfcoaches en workshopgevers die ook geen bestseller of misschien niet eens een boek (van betekenis) geschreven hebben dan... daar wordt niets over gezegd :) 

    Ach ja. Mensen hebben altijd wat te zeuren. Laat iedereen gewoon lekker z'n ding doen. 

Geen opmerkingen: